emaerket

Facebook

Google

gg

Twitter

Glemt adgangskode

Har du oprettet en konto hos os, kan du få tilsendt din adgangskode her.

Betingelser

Bestilling
Ved køb på www.nicehome.dk er sælger
NiceHome ApS, Alstrup Allé 7, 8361 Hasselager.
tlf. 7218 3534 - email: info@nicehome.dk
CVR-nr 35867236

Umiddelbart efter bestilling fremsendes en ordrebekræftelse til kunden med anført køb samt priser og fragtomkostninger. Skulle der være uoverensstemmelser mellem ordrebekræftelse og købers ordre skal køber uden unødigt ophold kontakte NiceHome.
Alle priser på www.nicehome.dk er oplyst i danske kroner og inkl. moms.

Levering
Ved levering vil speditøren kontakte kunden inden levering - så HUSK anfør tlf. nummer på ordren! Kunden vil her blive orienteret om et givent 4-timers leveringsinterval. Der skal altid være nogen til stede på leveringsadressen til at modtage leveringen. Det skal bemærkes på ordren, hvis der ikke er nogen til at modtage leveringen, f.eks. ved angivelse af, at varen må sættes i carport/hos naboen el. lign. Bemærk al risiko overgår til køber ved levering. Hvis der ikke er nogen tilstede ved aftalt levering, vil fragtmanden tage varen med retur til Nice Home for købers regning, hvorefter køber selv skal stå for afhentning eller bekoste ny levering.

Levering sker til kantsten - hjælp opbæring kan bestilles - se nærmere på hjemmesiden eller kontakt Nice Home for priser. Således står det for kundens eget ansvar at få varen transporteret ind i boligen, hvorfor det ikke kan lægges Nicehome eller transportøren til ansvar, hvis varen f.eks. ikke kan komme ind i en opgang eller lign. Hvis varen mod forventning ikke kan bæres ind i boligen, hvis der er betalt for opbæring, står evt. returfragt for købers regning - også hvis varen ønskes annulleret.

Leveringstiden hos NiceHome varierer afhængig af produktgruppe. Der vil i forbindelse med bekræftet ordre fremsendes vejledende leveringstider til kunden.
Levering forgår til de angivne priser til Danmark (brofaste forbindelser). Ønsker du levering til f.eks. Samsø eller Bornholm bedes du kontakte os for pris på levering.

Det er muligt at afhente sin bestilte vare på NiceHomes lager og showroom i Hasselager. Der skal være forudgående aftale om afhentningstidspunkt, samt ved afhentning skal kunden medbringe fakturakopi og legitimation. Varen kan afhentes på Alstrup Allé 7, 8361 Hasselager. Hvis varen afhentes med fuldmagt bedes dette oplyses til Nice Home.


Betalingsbetingelser
Betalingen sker med betalingskort (Dankort/Visa-Dankort). Beløbet hæves, så snart ordren forlader vores varelager.

Ved bankoverførsel igangsættes ordren først, når betaling er registreret hos NiceHome (OBS! Bankoverførsel er ikke dækket af indsigelsesordningen).
Ved finansiering hos Sparnord tages gældende regler og retningslinier som angivet ved ansøgning. Varen afsendes fra vort lager i forbindelse med godkendelse af låneansøgning.

Reklamation
Når du handler på nicehome.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
 
Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

I forbindelse med en reklamation vil vi i de fleste tilfælde bede dig om billedlig dokumentation for reklamationen, da vi i mange tilfælde kan fremsende dig reservedele der kan udbedre fejlen/skaden, uden at vi behøver at tage varen retur.
 
Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
 
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.
 
Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
 
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
 
Husk at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage og få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse jf. Købelovens §8 stk. 1, nr. 14.


Fortrydelsesret 
DEN LOVPLIGTIGE 14 DAGES FORTRYDELSESRET
 
Den lovpligtige 14 dages fortrydelsesret
1. Den lovpligtige 14 dages fortrydelsesret
2. Sådan returnerer du varen
3. Forsvarlig returnering
4. Er du i tvivl

1. DEN LOVPLIGTIGE 14 DAGES FORTRYDELSESRET
I forbrugerkøb hvor bestillingen af varer er foretaget via telefon eller Internettet har forbrugeren 14 dages fortrydelsesret.
Fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt, hvor varen overdrages til forbrugeren. Skulle købet fortrydes indenfor 14 dage, tilbagebetaler vi varens pris.
For at kunne benytte fortrydelsesretten, skal køber have informeret sælger om, at de vil gøre brug af fortrydelsesretten senest 14 dage efter modtagelsen.
Betingelsen for at anvende fortrydelsesretten er, at varen tilbageleveres i væsentlig samme stand, som ved overdragelsen. Hvis varen ikke tilbageleveres i væsentlig samme stand, ansættes varen skønsmæssigt af Nice Home ud fra en mulig salgsværdi.
 
Ved anvendelse af fortrydelsesretten skal varen venligst returneres i original emballage eller tilsvarende forsvarlig indpakning. Manglende forsvarlig emballering af en returvarer medfører oftest en forringelse af salgsværdien, hvorfor De ud fra en vurdering foretaget af NiceHome, vil blive krediteret et tilsvarende mindre beløb svarende til forringelsen. I værste fald kan manglende passende emballering m.v. medføre, at købet ikke kan fortrydes.

Omkostninger ved at sende varen retur tilbage påhviler forbrugeren.

NiceHome returnerer beløbet inden 14 dage i overensstemmelse med forbrugeraftalelovens § 21 stk. 1. 
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

2. SÅDAN RETURNERER DU VAREN
Der er tre måder hvorpå De kan returnere varen på: 

- De kan nægte at modtage varen fra NiceHome. 
I denne sammenhæng beder vi Dem om, at gøre postvæsnet opmærksom på, at De straks kan returnere varen til NiceHome
 
- De kan modtage varen fra NiceHome og efterfølgende inden for de 14 dage, returnere varen til NiceHome.
I denne sammenhæng beder vi Dem vedlægge en kopi af fakturaen for de købte varer, som dokumentation for at den/de returnerede varer er købt hos NiceHome.

- De kan aflevere varen i på adressen  indenfor 14 dage.
Adressen er: Nice Home, Alstrup Allé 7, 8361 Hasselager.

Mærk pakken "Fortrydelsesret" og vedlæg kopi af købsfaktura, som dokumentation for, at den/de returnerede varer er købt hos NiceHome.
Vi gennemfører tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Returnering som følge af fortrydelse sker på købers egen regning! 
Retur af små pakker(bla. lmaper): NiceHome anbefaler, at varen sendes retur via pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i Post Danmarks system og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til NiceHome. Yderligere har kunden mulighed for, at kunne efterlyse pakken såfremt udlevering ikke har fundet sted.
Varer der returneres på efterkrav eller som sendes uden porto nægtes modtaget af NiceHome.

Retur af store pakker (sofa, spiseborde mv.): NiceHome anbefaler, at varen returneres via NiceHomes vognmand, da disse varer i kraft af deres art ikke kan returneres med normal post. Udgifter for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. 450 DKK. (450 DKK er vores standard takst hos vognmanden, når han tager noget retur).


3. FORSVARLIG RETURNERING
Alle produkter der returneres til NiceHome skal være forsvarligt indpakket.
Ved SÆRLIGE PRODUKTER m.v. skal disse sendes tilbage i en kasse eller lignende. Skade som følge af mangelfuld emballering kan medføre, at Deres rettigheder bortfalder.


​4. VARENS STAND, NÅR DU SENDER DEN RETUR
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.


5. ER DE I TVIVL
Såfremt der måtte opstå tvivlsspørgsmål, anbefaler NiceHome, at De retter henvendelse til info@nicehome.dk eller på telefon 7218 3534.

Standardformular i forbindelse med fortrydelsesretten (fra www.retsinformation.dk's hjemmeside).

 
Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)

For at du kan indgå aftale med os på NiceHome har vi brug for følgende oplysninger:

 
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.
 
Personoplysningerne registreres hos NiceHome og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
 
Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.
 
Ejerne af NiceHome har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.
 
Den dataansvarlige på NiceHome ApS er Ulrik Andersen og Vibeke H. Pedersen.
 
Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.
 
Oplysninger afgivet til NiceHome videregives eller sælges på ingen måde videre til tredjemand og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
 
Som registreret hos NiceHome har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til NiceHome via e-mail info@nicehome.dk.

Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen videregives ikke til andre.
 
Cookies
På nicehome.dk anvendes cookies med det formål at optimere websitet og dets funktionalitet, og dermed gøre besøget så nemt som muligt for dig.
 
Du kan til enhver tid slette cookies fra din computer, hvordan afhænger af din browser.

 
Logstatistik
Vi bruger en logstatistik på www.nicehome.dk, hvilket betyder, at et statistik-system opsamler information, som kan give et statistisk billede af, hvor mange besøgende vi har, hvor de kommer fra og hvor på websitet det forlades mv.
 
Logstatistikken anvendes kun med det formål, at optimere www.nicehome.dk
 

Vi henviser til Forbrugerklagenævnet, hvis du ønsker at klage. Vi håber selvfølgelig, at det er det er en situation, som vi sammen kan løse inden det når så langt.

Forbrugerklagenævnet (www.kfst.dk)
Carl Jacobsens vej 35
2500 Valby
Tlf. 41715000 (hverdage 9-16)
E-mail: kfst@kfst.dk