Visit Us

   

Kunder elsker os
VI HAR E-HANDELS MÆRKET
Kvalitetsmøbler til stærke priser

KundeserviceTlf. 71 99 51 03

0,00 DKK
0

FRI FRAGT VED KØB OVER 1.000 KR.

FAQ

Ofte stillede spørgsmål

Her finder du de mest almindelige spørgsmål, vi har indsamlet fra vores kunder og svar som måske kan hjælpe dig. Finder du ikke svar her, er du altid velkommen til at kontakte os med dit spørgsmål! Det kan du gøre her

LEVERING


Hvor lang leveringstid er der ved bestilling hos NiceHome.dk?
Der vil i de fleste tilfælde stå beskrevet på varen, eller i varens kategori, hvor lang leveringstid du kan regne med på den enkelte type vare.

Hvordan bliver min vare leveret?
Som udgangspunkt vil din vare blive leveret med post, bud eller fragtmand alt efter hvad du har bestilt. Hvis det er med bud eller fragtmand vil du blive kontaktet af chaufføren for nærmere aftale vedr. leveringstidspunkt. Dine varer leveres altid til kantstenen på din adresse, medmindre andet er aftalt. Små pakker som lamper, små stole og lignende vil dog blive leveret ved din hoveddør.

Kan jeg få min vare leveret i stuen?
Hvis du f.eks. har bestilt en sofa, kan det godt være lidt surt selv at skulle bakse den helt op på 5. sal eller hvor du bor – derfor har du mulighed for at bestille opbæring af din vare for 499 kr. udover din normale fragt. Du kan bestille opbæring, når du vælger leveringsform i check-ud.

Kan jeg selv hente min vare hos NiceHome.dk?
Ja, du er altid velkommen til at hente dine varer på vores lager. Ved bestilling finder du en leveringsmetode der hedder ”afhentning”.

Kan jeg få min ordre leveret til min arbejdsplads?
Ja da. Du kan frit vælge hvor du vil have din ordre leveret (dog kun brofaste forbindelser i Danmark). Indtast blot den ønskede leveringsadresse ved bestilling.

Kan jeg ændre leveringsadressen efter jeg har afgivet min ordre på NiceHome.dk?
Skulle du af en eller anden grund ønske at ændre din leveringsadresse efter bestilling beder vi dig hurtigst muligt kontakte kundeservice på tlf. 7199 5103 eller mail info@nicehome.dk, så hjælper vi selvfølgelig med at rette adressen. Dog kan du risikere en ekstra udgift, hvis du ændrer adressen så sent at varen allerede er på vej til dig.

Hvordan ser jeg hvor langt min ordre er i behandlingen?
Hvis du har oprettet dig som bruger ved bestilling, kan du altid logge ind under ”min konto” og se om din ordre er under behandling, afsendt eller faktureret. Har du ikke en konto, er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte kundeservice for en update.

Hvad skal jeg gøre hvis jeg alligevel ikke kan være hjemme når min vare leveres?
Hvis du af en eller anden grund ikke kan være til stede ved levering af din vare, skal du snarest muligt kontakte NiceHome.dk eller transportøren du har lavet aftale om levering med. Du har mulighed for at sende en stedfortræder, men transportøren skal informeres om dette og have oplyst navn på denne. Hvis der alligevel ikke skulle være nogen til at modtage din vare, vil den blive sendt retur til NiceHome.dk og du skal selv betale for en ny levering.

Hvad skal jeg gøre hvis min vare er skadet ved levering?
Hvis din vare mod forventning har en synlig skade ved levering, kan du vælge at nægte modtagelse af varen og den går retur til NiceHome.dk Dog anbefaler vi, at du modtager varen, og hurtigst muligt derefter tager kontakte til NiceHome.dk og giver besked om situationen, hvorefter vi vil udbedre skaden eller ombytte din vare. Hvis du modtager en vare med synlige skader på emballagen, skal du kvittere for modtagelsen med forbehold for evt. skader på produktet. Hvis du har modtaget en vare uden synlige skader, og du efterfølgende opdager en skade under indpakningen, skal du ligeledes kontakte os hurtigst muligt for udredning. Vi anbefaler at du dokumenterer skaden og sender os billeder og beskrivelse på mail for hurtigere ekspedition. Vi skal herefter gøre alt hvad vi kan for at udbedre fejlen.

GARANTI, REKLAMATION OG RETURRET

Har jeg en garanti på mine købte varer?
Ifølge loven har du altid 24 måneders reklamationsret på en vare, hvis varen eller dele af varen er mangelfuld eller fejlbehæftet (gælder fabrikations- og materialefejl).

Kan jeg sende en vare retur hvis jeg fortryder mit køb?
Ja. Når du handler på nettet har du altid 14 dages fuld returret på dine køb. Husk blot at ved en returnering der gør brug af fortrydelsesretten, skal du selv stå for fragten retur til NiceHome, og selv afholde udgifterne for returnering. Ligeledes tilbagebetaler vi KUN prisen på varen og ikke de fragtomkostninger, der har været ved den første levering til dig.

Hvem betaler fragten ved en reklamation?
Hvis du har en reklamation på et køb hos NiceHome er det selvfølgelig os eller producenten, der skal betale fragtomkostninger ved udbedring af en reklamation.
 
BESTILLING OG BETALING

Hvordan betaler jeg for min ordre?
Hos NiceHome kan du betale din ordre med de mest almidelige betalingskort, bankoverførsel eller du kan få din ordre finansieret igennem Viabill eller Sparxpres.

Jeg har betalt med dankort, hvorfor er pengene ikke trukket på min konto endnu?
Når du betaler med dankort bliver beløbet reserveret på din konto, og pengene bliver først trukket i det øjeblik, vi rent fysisk afsender din vare.

Kan jeg betale efter min vare er blevet leveret?
Nej. Hos NiceHome kan vi ikke ekspedere din ordre før vi har modtaget din betaling via kort eller bank.

Hvordan ved jeg at min vare er på lager inden jeg bestiller?
Som udgangspunkt lagerfører vi kun ganske få ting hos NiceHome, blandt andet for at holde vores udgifter i bund, så du kan købe til lave priser. Leveringstiden på din vare finder du som regel i teksten over kategorien for det møbel du ønsker at købe. Har du købt varer fra flere forskellige kategorier skal du regne med den længst angivet leveringstid – vi foretager IKKE delleveringer, medmindre noget andet er aftalt. Er du i tvivl om leveringstiden på den vare du er interesseret i er du altid velkommen til at kontakte os for nærmere information. Vi vil så vidt muligt bestræbe os på at informere om evt. restordre eller forlænget leveringstid på de specifikke produkter.

Kan jeg få rabat hvis jeg køber mange ting hos NiceHome?
Ønsker du et godt tilbud på en komplet indretning, eller har du forespørgsel på en større mængde er du altid velkommen til at kontakte os. På grund af vores i forvejen lave priser, er det sjældent vi kan give rabat på køb af 2-3 elementer.
 
DIVERSE INFORMATION

Hvad betyder det at NiceHome er E-mærket?
E-mærket er din garanti for en sikker handel. E-mærket har gennemgået og godkendt NiceHome på flere afgørende områder, blandt andet betalingsmuligheder, kundeservice og leveringsgaranti. Se mere om e-mærket her

https://certifikat.emaerket.dk/nicehome.dk


Hvordan ser jeg om en sofa med chaiselong er højre eller venstrevendt?
Når du kigger på en hjørnesofa eller en u-sofa forfra skal du se efter, hvor den lange del er. Hvis den lange del er til højre, er sofaen højrevendt, og omvendt, er den lange del til venstre, er sofaen selvfølgelig venstrevendt. Vi har oprettet produkterne, så du kan se på billedet, hvordan sofaen vender. Er du yderligere i tvivl er du selvfølgelig altid velkommen til at kontakte os.

Leverer I til Grønland, Norge, Sverige mv.?
Bor du på Grønland, kan du sagtens bestille hos os. Der kommer ikke dansk moms på din vare. Fragtprisen eller fri levering dækker fragtens til Royal Arctic Line i Aalborg, hvorefter du selv skal betale fragten. Vi kan godt efter aftale booke den ind til dig.

Bor du i Norge, Sverige eller andet land, kan vi udregne et tilbud til dig på fragt udfra hvilke varer du ønsker.

 

MENU